Veel gestelde vragen
Vragen over de catering
Kan ik een warme lunch bestellen in plaats van
broodjes?
Ja, alles is mogelijk. Neem contact met ons op voor
een bestelling op maat.
Mag ik mijn eigen lunch meebrengen of laten bezorgen?
Nee. Wij werken met
een vaste cateraar. Wensen kunnen worden besproken.
Vragen over de reservering
Kan ik bij jullie apparatuur huren?
Ja, dit kunt u bij de reservering
aangeven. Standaard zijn een beamer en een flip-over aanwezig. De huur van apparatuur is bij
de zaalhuur inbegrepen. Kijk onder Service > Apparatuur welke apparatuur wij in huis
hebben.
Kan ik 's avonds of in het weekend een zaal huren?
Ja, de vergaderruimtes
Groen, Paars en Oranje zijn 's avonds te huur tegen een toeslag van 10%. In het weekend
geldt een toeslag van 50%. Alle verhuur in de avond en het weekend is in overleg.
Wij verhuren niet voor feesten en partijen en behouden ons het recht voor reserveringen te
weigeren indien deze niet bij de bestemming van ons pand passen.
Kan ik mijn reservering annuleren?
Ja, dit kan kosteloos
tot 10 dagen van tevoren (zie algemene voorwaarden).
Vragen over de factuur
Ik heb een factuur voor 3 uur maar ik ben maar 2,5 uur geweest?
Wij factureren alleen hele uren.
Wanneer ontvang ik de factuur?
Wij factureren maandelijks aan het eind van de maand.
Kan ik contant betalen?
Nee, betaling is alleen mogelijk op rekening.