Veel gestelde vragen

Vragen over de catering

Kan ik een warme lunch bestellen in plaats van broodjes?
Ja, alles is mogelijk. Neem contact met ons op voor een bestelling op maat.

Mag ik mijn eigen lunch meebrengen of laten bezorgen?
Nee. Wij werken met een vaste cateraar. Wensen kunnen worden besproken.

Vragen over de reservering

Kan ik bij jullie apparatuur huren?
Ja, dit kunt u bij de reservering aangeven. Standaard zijn een beamer en een flip-over aanwezig. De huur van apparatuur is bij de zaalhuur inbegrepen. Kijk onder Service > Apparatuur welke apparatuur wij in huis hebben.

Kan ik 's avonds of in het weekend een zaal huren?
Ja, de vergaderruimtes Groen, Paars en Oranje zijn 's avonds te huur tegen een toeslag van 10%. In het weekend geldt een toeslag van 50%. Alle verhuur in de avond en het weekend is in overleg.
Wij verhuren niet voor feesten en partijen en behouden ons het recht voor reserveringen te weigeren indien deze niet bij de bestemming van ons pand passen.

Kan ik mijn reservering annuleren?
Ja, dit kan kosteloos tot 10 dagen van tevoren (zie algemene voorwaarden).

Vragen over de factuur

Ik heb een factuur voor 3 uur maar ik ben maar 2,5 uur geweest?
Wij factureren alleen hele uren.

Wanneer ontvang ik de factuur?
Wij factureren maandelijks aan het eind van de maand.

Kan ik contant betalen?
Nee, betaling is alleen mogelijk op rekening.